dinsdag 28 mei 2013

Even een update uit Zwitserland

We zijn alweer een paar dagen in Zwitserland en het gaat goed met mij! Ondanks dat het weer niet al te best is hebben we het wel ontzettend naar ons zin!

Zaterdag en zondag hebben we onze eerste wedstrijden gereden. Ik heb goed gereden aangezien de omstandigheden, het was koud en regenachtig weer. Helaas ben ik gediskwalificeerd geworden op de 800 meter omdat ik iets te vroeg naar baan een ben gereden waardoor mijn tijd, wat overigs een nieuw Nederlands record zou zijn geweest niet geldig werd verklaard. Hier baalde ik wel van, maar aan de andere kant weet ik wel dat ik een 800 meter goed kan rijden en dat het nu een kwestie is van oefenen. 

Gisteren zijn we een middagje gaan winkelen en hebben we de dag afgesloten met een heerlijke pizza!

Donderdag rijden we onze laatste wedstrijden hier in Zwitserland, heb er nu al zin in!

Heel veel groetjes van mij uit Zwitserland!

1 opmerking: