vrijdag 31 mei 2013

Daniela Jutzeler memorial 2013.

Gisteren heb ik mijn laatste wedstrijd van de swiss series gereden, mijn eerste onderdeel was de 200 meter. Daarna reed ik de 400 meter, en als afsluiting stond de 100 meter op het programma. In tegenstelling tot de weersveruitzichten heb ik al mijn races droog kunnen rijden zonder regen. Over het verloop van mijn wedstrijden ben ik heel tevreden, want ik heb oo alle afstanden redelijk dicht tegen mijn persoonlijke recoords kunnen aanrijden! Mijn absoluute hoogte punt van de Daniela Jutzeler Memorial was voor mij de 400 meter, waar ik op een paar tiende van een seconde een verbetering van mijn persoonlijke recoord miste.

Ik wil onze caoch en fysio heel erg bedanken voor hun bijdrage aan onze successen. Verder wil ik al mijn mede atlete hartelijk feliciteren met hun prestaties!

1 opmerking:

  1. Goed dat je tevreden bent met je prestaties in Zwitserland.
    Nu even lekker uitrusten van de reis. Fijn dat je weer thuis bent.
    Groetjes.
    Voerendaal.

    BeantwoordenVerwijderen