vrijdag 28 juni 2013

do it the english way .......

 We zijn geland in Birmingham en ook hier is het weer (regen) niet erg best. Zo als je kunt zien zijn we in Engelse stijl gevlogen. Voor het eerst in een klein propeller vliegtuigje. Het was weer eens een andere ervaring. Erg leuk om ook eens mee te vliegen, en dat op mijn verjaardag!!! Ja, ik ben vandaag 16 jaar geworden en dit was wel een erg leuke verassing.
Morgen om 17:03 uur ga ik de 200 meter rijden. Ik heb veel zin om te rijden en wil een goede tijd neerzetten. Voor de wedstrijd ga ik nog trainen, om de dag verder goed in te vullen. Het leven van een sporter gaat immers niet over rozen. Ik ben hier samen met Ronald Hertog, Iris Pruysen, Amy Siemons en coach Guido Bonsen.

Event Date: 29/06/2013 Start Time: 17:03 Event No: 9


Rachael Burrows  (CAN)
Hannah Cockroft  (GBR)
Kristen Messer      (USA)
Melissa Nicholls   (GBR)
Amy Siemons       (NED)
Desiree Vranken   (NED)

2 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat je goed bent aangekomen.
    Jammer van het weer.
    Hier is het al niet beter.
    Heel veel succes morgen.
    Groetjes

    Toos en Bert

    BeantwoordenVerwijderen